Решение на упр.01 задача 4 от Виктор Карталов
Към профила на Виктор Карталов
Резултати
- 1 точка от тестове
- 0 бонус точки
- 1 точка общо
- 0 успешни тест(а)
- 0 неуспешни тест(а)
Код
fn main() {
let value = 10;
let value = value as f32 + 0.5; // промяна на тип от цяло в дробно число
let value = format!("{}", value); // нов тип - низ
// В кода създаваме 3 променливи с едно и също име, но само една от тях
// може да бъде използвана в края на main - последната,
// защото тя shadow-ва другите (компилатора "вижда" само нея).
// Въпреки това в паметта все пак са заделени 3 променливи.
// Валиден е, защото в Rust при процеса на shadowing не се използва
// един и същ блок памет за променливите, които се shadow-ват,
// тоест всяка живее на отделно място в паметта и няма проблем
// всички променливи да са от различни типове, макар и да споделят име.
}
